
ORGANIZATOR
Organizatorem Wirtualnego Charytatywnego Biegu Mikołajkowego jest społeczność biegaczy skupiona wokół satyrycznego fanpage na portalu Facebook https://www.facebook.com/wkurwbiegowy/ , oraz portal www.biegoholizm.pl. Od strony administracyjnej i finansowej bieg obsługuje firma Karolina Banasik RRC, ul. Tadeusza Kościuszki 11/218, 25-310 Kielce, NIP 6572427085, właściciel marki www.rebelrunners.pl
CELE IMPREZY
- Promocja biegania i integracja środowiska biegaczy w Polsce.
- Pomoc materialna i promocja pomocy materialnej potrzebującym dzieciom z domów dziecka lub innych placówek opiekuńczych.
- Promocja zdrowego trybu życia oraz wskazanie celu jakim może być charytatywność poprzez uprawianie sportu amatorskiego.
WARUNKI UCZESTNICTWA
W biegu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które dokonały rejestracji i wniosły opłatę startową. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w biegu pod opieką osób dorosłych. Zgłoszenia osób niepełnoletnich mogą się odbywać tylko przez ich opiekunów/osoby dorosłe.
ZASADY BIEGU
- Bieg ma charakter towarzyski. Wszystkie jego zasady mają charakter dżentelmeński, co oznacza że nikt nikomu nie będzie patrzył na ręce (buty). Bieg nie jest biegiem masowym.
- Bieg ma charakter wirtualny. Co oznacza, że każdy uczestnik sam wyznacza sobie trasę, dystans i czas biegu, przy uwzględnieniu punktów poniżej.
- Bieg odbędzie się w dniach od 1 do 8 grudnia 2019 roku. Oznacza to, że dystans można przebiec jednorazowo w którykolwiek dzień we wskazanym przedziale czasowym, albo na raty przez kilka dni.
- Posługujemy się określeniem bieg, ale wybrany dystans można także pokonać marszem, przodem, tyłem, bokiem, turlając się, pełzając , przejechać na rowerze, wózku inwalidzkim, przepłynąć, oraz przebyć innymi metodami poruszania się przy wykorzystaniu siły własnych mięśni.
- Podczas pokonywania dystansu można mieszać te techniki.
- Biegacze zobowiązują się przebyć symboliczny dystans minimum 5 km. Nie ustalona zostaje górna granica pokonanych kilometrów.
- Nie zakłada się pomiaru czasu przez organizatora, ani limitu czasu. Każdy dokonuje pomiarów za pomocą swoich urządzeń/aplikacji.
- Na oficjalnym wydarzeniu Biegu w portalu Facebook opublikowany zostanie link do rywalizacji Endomondo, zachęcamy do przyłączenia się i wspólnej rywalizacji.
- Po ukończeniu biegu uczestnicy proszeni są o wrzucenie screenów logów lub zdjęć z biegu na swoje profile społecznościowe (FB lub Instagram) i otagowanie ich hasztagami: #JestemMikołajem oraz #CośDobrego lub na stronę wydarzenia FB, którą znajdziesz TUTAJ! Nie wysyłamy logów mailem! :)
ZGŁOSZENIA, PAKIETY, OPŁATY
- Zgłoszenia do biegu odbywały się będą poprzez wykupienie pakietu na stronie: www.wirtualnebiegi.pl
Pakiety zamówione do dnia 15 listopada 2019 roku, do godziny 23.59 włącznie zostaną wysłane do momentu rozpoczęcia biegu (do 1 grudnia 2019). Pakiety zamówione od dnia 16 listopada zostaną przesłane do 30 dni po zakończeniu biegu. Pakiety nieopłacone uznaje się za niewykupione i nie będą zrealizowane. - Uczestnik wybiera jeden z 2 dostępnych pakietów.
- Pakiet podstawowy, który zawiera formatkę numeru startowego do pobrania, oraz medal w cenie 35 zł.
- Pakiet rozszerzony, który zawiera formatkę numeru startowego do pobrania, medal oraz okolicznościową koszulkę termoaktywną w cenie: 89 zł.
- Istnieje możliwość zakupu dowolnej liczby pakietów jednorazowo. Pakiety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
- Metodę płatności za pakiet, formę dostawy pakietu wybiera uczestnik. Możliwe są 4 metody dostawy: Pocztą Polską (cena 11 zł), paczkomatem In-Post (cena 14 zł), Kurierem In-Post (cena 17 zł), oraz darmowy odbiór osobisty w Kielcach. Koszt dostawy w Europie to około 23 lub 24 zł, zależy od kraju. Podane koszty mają charakter orientacyjny, a ich rzeczywista wartość zależy od masy paczki, na którą ma wpływ ilość i rodzaj zakupionych pakietów. Ostateczna cena dostawy zostanie wyświetlona w systemie rejestracyjnym po dodaniu wszystkich pakietów do koszyka i przed dokonaniem płatności.
- Sposób realizacji transakcji na stronie reguluje Regulamin Sklepu, dostępny pod linkiem:
PRZEZNACZENIE OPŁATY
50% dochodu netto ze sprzedaży pakietów zostanie przelane na konto Fundacji Mam Marzenie, której misją jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3-18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Dzieci które z powodów problemów ze swoim zdrowiem, dużych kosztów leczenia, rehabilitacji itp, nie mogą liczyć na spełnienie swoich marzeń jest bardzo dużo. Wspólnie postaramy się im pomóc.
PROCES REJESTRACJI
- Wybierasz pakiet lub wiele pakietów,
- Dokonujesz zakupu przez stronę,
- Opłacasz pakiet: PAYPALem, BLIKiem, przelewem elektronicznym (szybkie płatności) lub przelewem tradycyjnym.
- Otrzymujesz maila z potwierdzeniem zamówienia i numerem startowym. Jeżeli wykupiłeś więcej pakietów, dostaniesz w ciągu kilku dni jeszcze jednego maila z numerami dla wszystkich pozostałych pakietów.
- I gotowe :)
NUMER KONTA
Jeżeli jako metodę płatności wybrałaś/wybrałeś przelew tradycyjny dokonaj przelewu na kwotę zamówienia na:
rachunek Nr: 21 1140 2004 0000 3502 7586 0465
tytuł przelewu: Twój Nr startowy, który otrzymasz w mailu.
Odbiorca: Karolina Banasik RRC
ZOBOWIĄZANIA ORGANIZATORA
- Organizator zobowiązuje się dostarczyć uczestnikom po wykupieniu pakietu linka do wzoru okolicznościowego numeru startowego do pobrania.
- Organizator zobowiązuje się w terminie 30 dni od daty zakończenia biegu do dostarczenia wykupionych przez uczestników pakietów, pod podane przez nich adresy do wysyłki.